- 19.09.2014
- 0
- 4990
- 5
- 5
- iamcool.sk
- Kurzy
- Marketing
- Práca s textom - Copywriting | Martina Vyskočová
Práca s textom - Copywriting
Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.
Skúšali ste už napísať výstižnú Facebook reklamu na 90 znakov?
Píšete pravidelne cenové ponuky pre klientov?
Zdieľate svoje názory na blogu?
Vytvárate na kolene slogany novým produktom?
Možno si to ani neuvedomujete - fušujete do práce copywritera.
Príďte si zlepšiť vaše schopnosti na praktické školenie: Práca s textom - Copywriting
Čo všetko sa na kurze naučíte:
- Základné princípy písania reklamných textov.
- Marketingová komunikácia - Ako text predáva.
- Praktické ukážky slovenských, ale aj zahraničných sloganov či reklamných textov (Apple a pod.).
- Ako vzbudiť záujem a predstavivosť u čitateľa.
- Kto sú užívatelia na webe a ako vnímajú web obsah (vs. print).
- Ako písať jednoduché, výstižné a originálne nadpisy.
- Ako prerozdeliť dlhší text, použitie menších headlinov.
- Ako písať newsletter/firemný blog/reklamný email?
- Špecifiká rôznych textov (tlačová správa, reklamný text, slogan, odborný článok, blog atď.).
- Písanie krátkeho reklamného textu (pre PPC reklamy - Google, eTarget, Facebook).
- Analyzovanie ponúkaného produktu/služby a identifikovanie kľúčových slov.
- Najčastejšie chyby (vrátane gramatických) .
- Ukážky najlepších prác.
Pre koho je kurz: marketing špecialisti, PR manažéri, hovorcovia, správci obsahu na webe/sociálnych sietiach, marketing manažéri, editori zľavových portálov, obchodníci či študenti.

O svoje skúsenosti sa s Vami podelí: Mgr. Jana Rusinková
Copywritingu sa venuje už viac ako 5 rokov. Špecializuje sa najmä na tvorbu textov pre weby a reklamných textov s dôrazom na používateľa. Momentálne pracuje ako copywriterka pre Kreatívne pero. Okrem toho je doktorandkou na Katedre mediamatiky a kultúrneho dedičstva na FHV Žilinskej univerzity, kde vedie predmet Internetový marketing.
Prečítajte si rozhovor: Jana Rusinková o chybách v copywritingu: Zabúda sa na toho človiečika, pre ktorého je text určený
Vaša investícia do vzdelávania 149 EUR obsahuje 8 hodinové praktické školenie, kvalitné materiály, občerstvenie.
- Zaradené v: Marketing
- Značky: newsletter bloger marketing reklama text propagácia PR
- 26.08.2016
Základy content marketingu
- 01.06.2015
Vizuálny marketing a storytelling v praxi
- 03.12.2014
Profesionálne webstránky s WordPress
- 11.09.2014
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu