- 04.08.2015
- 0
- 6594
- 5
- 1
- iamcool.sk
- Kurzy
- Sociálne média
- Efektívna komunikácia na Facebooku | Martina Vyskočová
Efektívna komunikácia na Facebooku
Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.
Čo všetko sa na kurze naučíte:
- Pre koho je určená vaša Facebook page?
- Aký obsah tvoriť?
- Ako využívať súťaže?
- Ako získať fanúšikov?
- Čo zdieľať?
- Ako sa dozvedieť viac o užívateľoch?
- Ako správne komunikovať sťažnosti na Facebooku?
- Ako získať relevantný feedback od užívateľov?
- Facebook Insights – ako interpretovať čísla?
- Ako zviditeľniť vlastnú Facebook stránku?
- Ako funguje algoritmus zobrazovania prispevkov na Newsfeede?
- Ako prepojiť Facebook s offline svetom?
- Ako kreatívne využiť Facebook places?
- Aké sú pravidlá na Facebooku – morálne aj formálne?
- Facebook nástroje pre lepšiu správu účtu
- Princíp gamifikácie a ako ho zaviesť do komunikácie na Facebooku
- Prepojenie komunikácie s 4Square, Twitter, Pinterest, YouTube a pod.
- Pridanie rôznych funkcionalít na Facebook stránku
- Čo robí vaša konkurencia na Facebooku?
- Aktuálne zmeny Facebook nastavení, súkromia a účtov a budúce zmeny, ktoré sa chystajú
- Ako vyhodnotiť vašu snahu na Facebooku alebo grafy a čísla pre šéfa
Pre koho je kurz: Marketingoví špecialisti, PR manažéri, Marketingoví manažéri, hovorcovia. Drobní podnikatelia či študenti, ale aj všetci, ktorým záleží na komunikácii so zákazníkmi a zvyšovaní dôvery voči ich značke.
Vaša investícia do vzdelávania 149 EUR obsahuje 8 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály.
O svoje skúsenosti sa s Vami podelí: Marcel Klimo
Marcel Klimo pôsobí ako internetový a marketingový konzultant od roku 2010, pričom už od roku 2006 sa venoval priamo programovaniu internetových aplikácií a stránok. Pri práci kladie veľký dôraz na využívanie najnovších technológií, herných princípov (tzv. gamifikácia) a hlavne zdravého podnikateľského rozumu.
Začiatkom roku 2012 spoluzaložil projekt Space Unicorn, ktorého cieľom je otvoriť fyzické centrum pre fanušíkov popkultúry, fantastiky a hier. Hravý princíp uprednostňuje aj vo firemnej komunikácií na Facebooku, kde je zabávať svojho fanúšika nevyhnutné.
Výborná organizácia školenia, obsah veľmi dobre podaný a dobre zhrnutý v prezentácii na domov. - Jana Nováková, majiteľka MYCOM Interior Design
Useful & Inspirational - Martin Sedlák, marketing manažér a spoluzakladateľ RTU Europe
- Zaradené v: Sociálne média
- Značky: online online svet facebook e-shop marketing propagácia online podnikanie
- 05.11.2014
Ako na úspešnú Google AdWords kampaň
- 01.06.2015
Vizuálny marketing a storytelling v praxi
- 14.10.2014
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu