Apple a jeho extrémne rýchla technická podpora

Blížiace sa kurzy

Mali ste už niekedy problém so svojím Apple zariadením a nevedeli ste si s ním rady, aj keď všetko nasvedčovalo tomu, že malo bez problémov fungovať? Možno nie a možno áno. Naposledy som mal problém aj ja. Potreboval som rýchle vyriešenie problému a nechcelo sa mi čakať. Kontaktoval som teda technickú podporu Apple. Všimol som si jednu závažnú vec. Americká podpora ponúka aj Chat priamo so zamestnancami Apple Store a zákazníckej podpory, ktorí vám radi pomôžu vyriešiť váš problém. Ako sa dostať k tejto podpore? Otvoríte si web Apple zákazníckej podpory a kliknete na tlačidlo “Get started”.

Apple support 1

Kontakt Apple podpory

Keďže má Apple aj slovenskú podporu u Premium Resellerov, môžete ich kontaktovať aj telefonicky. Bohužiaľ, je to obmedzené otváracími hodinami týchto podnikov. Ak je už v čase vášho problému každý Apple Reseller zatvorený a trochu viete anglicky, kliknite na “United States”.

USA vs. Slovensko

USA vs. Slovensko

Vyberiete si konkrétny typ zariadenia alebo problému funkcie/aplikácie. Ako príklad uvediem iPhone.

Výber zo zariadení

Výber konkrétneho typu zariadenia alebo problému funkcie/aplikácie

Technická podpora vám ponúkne na výber témy, aby ste mohli nájsť najlepšiu možnosť. Postup bude ďalej nižšie pokračovať.

Výber tém

Výber tém

O čo teda v mojom probléme vlastne išlo?

 

iCloud záloha sa nedala zapnúť
Doba opravy cez zákaznícku podporu? Menej ako minúta

 

Skúšal som zapnúť iCloud zálohu, ale systém si vyžiadal heslo. Zadal som teda heslo, ale systém vyhodil správu o zlyhaní spustenia iCloud zálohy. Myslel som si, že je nejaký problém na mojej strane. Aby ste boli v obraze, uvádzam aj ako táto správa vyzerá, hoci je obrázok zo staršieho iOS.

Problém s icloud

Problém s iCloud zálohou

Klikol som teda na webe Apple technickej podpory na “Internet & AirPlay” a potom na “iCloud questions or troubleshooting”. Ak vyberiete “The topic is not listed”, potom môžete napísať svoj vlastný problém a taktiež dostať podporu aj cez e-mail. Apple komunikuje cez email so svojimi zákazníkmi do 24 hodín a emaily sú vo forme priateľskej konverzácie na profesionálnej úrovni, ale vráťme sa teda k môjmu problému. Stránka ma presmerovala na ponuku s výberom “Chat”, “Naplánovanie hovoru” a “Zavolať na Apple podporu neskôr”. Vybral som teda Chat.