- 04.10.2014
- 0
- 11153
- 41
- 2
- iamcool.sk
- Blog
- Recenzie
- Apple a jeho extrémne rýchla technická podpora | Marek Bujko
Apple a jeho extrémne rýchla technická podpora
Mali ste už niekedy problém so svojím Apple zariadením a nevedeli ste si s ním rady, aj keď všetko nasvedčovalo tomu, že malo bez problémov fungovať? Možno nie a možno áno. Naposledy som mal problém aj ja. Potreboval som rýchle vyriešenie problému a nechcelo sa mi čakať. Kontaktoval som teda technickú podporu Apple. Všimol som si jednu závažnú vec. Americká podpora ponúka aj Chat priamo so zamestnancami Apple Store a zákazníckej podpory, ktorí vám radi pomôžu vyriešiť váš problém. Ako sa dostať k tejto podpore? Otvoríte si web Apple zákazníckej podpory a kliknete na tlačidlo “Get started”.
Keďže má Apple aj slovenskú podporu u Premium Resellerov, môžete ich kontaktovať aj telefonicky. Bohužiaľ, je to obmedzené otváracími hodinami týchto podnikov. Ak je už v čase vášho problému každý Apple Reseller zatvorený a trochu viete anglicky, kliknite na “United States”.
Vyberiete si konkrétny typ zariadenia alebo problému funkcie/aplikácie. Ako príklad uvediem iPhone.
Technická podpora vám ponúkne na výber témy, aby ste mohli nájsť najlepšiu možnosť. Postup bude ďalej nižšie pokračovať.
O čo teda v mojom probléme vlastne išlo?
iCloud záloha sa nedala zapnúť
Doba opravy cez zákaznícku podporu? Menej ako minúta
Skúšal som zapnúť iCloud zálohu, ale systém si vyžiadal heslo. Zadal som teda heslo, ale systém vyhodil správu o zlyhaní spustenia iCloud zálohy. Myslel som si, že je nejaký problém na mojej strane. Aby ste boli v obraze, uvádzam aj ako táto správa vyzerá, hoci je obrázok zo staršieho iOS.
Klikol som teda na webe Apple technickej podpory na “Internet & AirPlay” a potom na “iCloud questions or troubleshooting”. Ak vyberiete “The topic is not listed”, potom môžete napísať svoj vlastný problém a taktiež dostať podporu aj cez e-mail. Apple komunikuje cez email so svojimi zákazníkmi do 24 hodín a emaily sú vo forme priateľskej konverzácie na profesionálnej úrovni, ale vráťme sa teda k môjmu problému. Stránka ma presmerovala na ponuku s výberom “Chat”, “Naplánovanie hovoru” a “Zavolať na Apple podporu neskôr”. Vybral som teda Chat.
Pre upresnenie problému si ešte vypýta sériové číslo zariadenia. Môžete sa taktiež prihlásiť so svojim Apple ID, kde máte svoje zariadenie zaregistrované. Pokiaľ ste už mali niekedy problém a prešli ste si týmto procesom, zariadenie sa uloží medzi “Posledné z vašich zariadení”.
Po výbere zariadenia začne Chat. Zamestnanci Apple technickej podpory sršia dobrou náladou, ktorá je dosť nákazlivá. Náš slovenský a susedský český národ by nad tým len pokrútil hlavou.
Opísal som im teda môj problém. Po pár sekundách sa ma spýtali, či sa problém vyskytuje len na mojom iPhone alebo aj iných zariadeniach. Odpovedal som im, že áno iba iPhone. Odmlčali sa na niečo cez 20 sekúnd. Po tomto nastalo prekvapenie. Problém už bol vyriešený. Zapnutie už fungovalo a ja som už mohol v kľude zálohovať svoje zariadenie. Pokiaľ máte veľký problém, ktorý je zložený z viacerých drobných problémov, určite vám pomôžu, aj keby mala trvať oprava hodinu ich času stráveného s jedným zákazníkom na chate. Čakám, kedy niečo podobné prinesie Google alebo iné mobilné spoločnosti.
Ak som vám pomohol alebo sa vám tento článok páči, určite ho zdieľate ďalej.
Tento článok nebol sponzorovaný spoločnosťou Apple Inc. Všetok multimediálny obsah v tomto článku podlieha autorskému zákonu a smerniciam spoločnosti Apple Inc.
- 14.11.2014
Ako pridať článok na iamcool.sk
- 17.03.2015
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu