- Marketing
- Seriál: Ako budovať osobnú značku
- 07.01.2015
- 0
- 2966
- 21
- 1
Učte sa od najlepších. Akou silnou značku skutočne chcete byť? Aký spôsob prezentácie vám vyhovuje? Kto je vám sympatický? Kto skutočne ste a aká je vaša cieľová skupina? To je len časť otázok, na ktoré by ste si mali položiť pri budovaní a formovaní vašej osobnej značky.
Nezabudnite sledovať môj seriál o budovaní osobnej značky online
Verím že odpovede na tieto otázky sa možno nebudú hľadať ľahko a počas procesu budovania osobnej značky sa dokonca tieto odpovede môžu meniť.
Vo vašom obore, je ale určite niekto, kto vás inšpiruje. Silná značka a nemyslím len na lokálnej úrovni. Mňa osobne veľmi inšpiroval marketér svetovej úrovne Gary Vaynerchuk @garyvee alebo Timoty Ferris @tferriss.
Určite aj vy máte svoj vzor, niekoho, kto vás inšpiruje, motivuje. Niekoho, od koho sa máte čo učiť. (Pokiaľ nikoho takého nemáte, nájdite si ho.) Sledujte tieto značky.
Všimnite si, ako sa prezentujú a ako komunikujú so svojim publikom. Sledujte ich príspevky, posty, ich tvorbu. Všimnite si, ako často komunikujú a prihovárajú sa svojmu publiku. A v neposednom rade ako sa predávajú. Ako motivujú ľudí, aby kupovali ich produkty a služby. Ako motivujú ľudí k tomu, aby šírili ich myšlienky.
Učte sa od tých najlepších. Využite to, čo už funguje. Stačí, ak si to prispôsobite nášmu trhu a vašej cieľovej skupine fanúšikov a zákazníkov.
Viac na túto tému sa dočítate v mojom pripravovanom ebooku o budovaní osobnej značky online.
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu