- 29.12.2020
- 0
- 871
- 0
- 0
- iamcool.sk
- Blog
- Marketing
- Svojho času sci-fi, dnes každodenná realita | Admin iamcool.sk
Svojho času sci-fi, dnes každodenná realita
Určite si mnohí pamätáme na filmové trháky v oblasti sci-fi, keď sa dej príbehu odohrával v 21. storočí. Vtedy sme to vnímali ako ďalekú budúcnosť. Dnes je to realita, ktorú žijeme každý deň a už sa nad tým ani nepozastavíme. Naše životy osobné i pracovné sa presunuli do on-line priestoru, v ktorom sa v podstate všetci hýbeme dennodenne a niekedy aj niekoľko hodín. A virtuálny svet je pre niektorých aj miestom zviditeľnenia sa, prostriedkom na reklamu svojich produktov či služieb.
Dajte o sebe vedieť ostatným
História nás učí, ako sa v minulosti šírili rôzne informácie a správy, aby sa čo najrýchlejšie dostali k ľuďom. V minulosti obchodníci postávali na ulici a lákali zákazníkov na svoj tovar, pričom sa prekrikovali, aby upútali pozornosť okoloidúcich.
V súčasnej modernej a technicky vyspelej dobe nemusia podnikatelia či firmy kričať na uliciach či námestiach, aby získali záujemcov o svoje produkty. Tým najúčinnejším, najrýchlejším a najefektívnejším spôsobom ako zaujať ľudí, je reklama na internete. Môže byť platená, ale aj bezplatná, či za minimálny poplatok, to už záleží od firmy alebo jednotlivcov, o aký typ reklamy prejavia záujem, prípadne akú predstavu o reklame majú. Samozrejme, opäť platí aj v tomto prípade, že je lepšie nechať to všetko na profesionálov v oblasti reklamy.
Ako dosiahnuť úspech vďaka reklame na cenových porovnávačoch
Pod pojmom on-line reklama nám ako prvé napadnú pravdepodobne Google alebo rôzne sociálne siete, ktoré sú plné reklám na čokoľvek. V súčasnosti sa ale čoraz viac stáva zaujímavejšou reklama na cenových porovnávačoch, ktorej cieľom je zistiť čo najnižšiu cenovú ponuku na vybraný produkt.
Správne nastavená a zvolená reklama na cenových porovnávačoch sa môže stať veľmi silným marketingovým a predajným nástrojom každého obchodníka či spoločnosti. Základom je kvalitný dátový súbor s informáciami o predávanom produkte, správne nastavenie cenovej politiky a jej pravidelné vyhodnocovanie, aby obchodníci, firmy, spoločnosti vedeli, ktoré produkty sú v rámci reklamy úspešné.
Zdroj obrázku: REDPIXEL.PL / Shutterstock.com
- Zaradené v: Marketing
- Značky: facebook google google analytics internet reklama sociálne siete
- 20.10.2014
Oživte svoje podnikanie
- 28.05.2020
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu