Svojho času sci-fi, dnes každodenná realita

Blížiace sa kurzy
Kurz: "Prezentačné zručnosti - ako prezentovať s úspechom"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz ,,Základy podnikania 2015,,
Individuálne, Banská Bystrica
Gábor Hulitka

Určite si mnohí pamätáme na filmové trháky v oblasti sci-fi, keď sa dej príbehu odohrával v 21. storočí. Vtedy sme to vnímali ako ďalekú budúcnosť. Dnes je to realita, ktorú žijeme každý deň a už sa nad tým ani nepozastavíme. Naše životy osobné i pracovné sa presunuli do on-line priestoru, v ktorom sa v podstate všetci hýbeme dennodenne a niekedy aj niekoľko hodín. A virtuálny svet je pre niektorých aj miestom zviditeľnenia sa, prostriedkom na reklamu svojich produktov či služieb.

 

Dajte o sebe vedieť ostatným

 

História nás učí, ako sa v minulosti šírili rôzne informácie a správy, aby sa čo najrýchlejšie dostali k ľuďom. V minulosti obchodníci postávali na ulici a lákali zákazníkov na svoj tovar, pričom sa prekrikovali, aby upútali pozornosť okoloidúcich.

 

V súčasnej modernej a technicky vyspelej dobe nemusia podnikatelia či firmy kričať na uliciach či námestiach, aby získali záujemcov o svoje produkty. Tým najúčinnejším, najrýchlejším a najefektívnejším spôsobom ako zaujať ľudí, je reklama na internete. Môže byť platená, ale aj bezplatná, či za minimálny poplatok, to už záleží od firmy alebo jednotlivcov, o aký typ reklamy prejavia záujem, prípadne akú predstavu o reklame majú. Samozrejme, opäť platí aj v tomto prípade, že je lepšie nechať to všetko na profesionálov v oblasti reklamy.

Ako dosiahnuť úspech vďaka reklame na cenových porovnávačoch

 

Pod pojmom on-line reklama nám ako prvé napadnú pravdepodobne Google alebo rôzne sociálne siete, ktoré sú plné reklám na čokoľvek. V súčasnosti sa ale čoraz viac stáva zaujímavejšou reklama na cenových porovnávačoch, ktorej cieľom je zistiť čo najnižšiu cenovú ponuku na vybraný produkt.

 

Správne nastavená a zvolená reklama na cenových porovnávačoch sa môže stať veľmi silným marketingovým a predajným nástrojom každého obchodníka či spoločnosti. Základom je kvalitný dátový súbor s informáciami o predávanom produkte, správne nastavenie cenovej politiky a jej pravidelné vyhodnocovanie, aby obchodníci, firmy, spoločnosti vedeli, ktoré produkty sú v rámci reklamy úspešné.

 

Zdroj obrázku: REDPIXEL.PL / Shutterstock.com

0
Super článok
0
0
0
Nič moc
O autorovi
Admin iamcool.sk Admin iamcool.sk
Buď aj ty autorom, buď cool. Vďaka kvalitnému obsahu, ktorý bude pre čitateľov prínosný si môžete vybudovať meno a osobnú značku.

Každý, kto niečo vie, to môže naučiť ďalších. Stačí vyhlásiť kurz, určiť minimálny počet účastníkov, určiť si cenu za svoj čas a know-how.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť