- Marketing
- Seriál: Ako budovať osobnú značku
- 28.06.2014
- 8
- 9074
- 90
- 2
Vaša osobná značka je niečo, s čím si vás ľudia spoja akonáhle prídu do kontaktu s vašim menom.
Mnoho ľudí buduje svoju osobnú značku bez toho, aby si to uvedomovali. Naše činy, naše názory, ale aj príspevky na našom blogu prispievajú k formovaní našej osobnej značky.
Naša osobná značka je veľmi ovplyvnená našou minulosťou, ktorú dnes nedokážeme zmeniť. Každý sme ale značka! Niekto pre malú komunitu známych, iný zas pre širokú verejnosť.
Napríklad Brano Rác je značka slovenskej IT blogerskej komunity. Michal Truban je značka a ihneď si ho vieme spojiť s úspešnou internetovou firmou websupport.sk. Michal Meško je značka, ktorú si veľmi ľahko spojíme s knihami a najúspešnejším kníhkupectvom na Slovensku Martinus.sk
Vaša osobná značka určuje vašu cenu. Funguje to veľmi podobne ako pri produktoch či službách. Za značku sa totiž platí a rovnako tak vaša cena rastie spolu s hodnotou vašej osobnej značky. Preto je tak dôležité budovať svoju osobnú značku.
O tom, ako budovať svoju osobnú značku s pomocou sociálnych médií si napíšeme v budúcom článku seriálu Ako budovať osobnú značku.
Budem vďačný za vaše otázky a komentáre k tomuto článku.
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu
samozrejme je možné budovať svoju osobnú značku ako hand-made výrobcka v komunite výrobcov, nadšencov či zákazníkov. S pomocou online nástrojov by to nemal byť problém. Ľudia možno hand-made výrobky nepotrebujú k prežitiu ale hand-made máme všetci radi. A ktorá žena nemá rada šperky?
Tento článok je úvodným článkom k tému "Ako budovať svoju osobnú značku(online) postupne budem rozoberať túto tému podrobne.
Ja osobne som nikdy nerozmýšľal v regionálnych podmienkach.. vždy bol v mojich víziach trhom svet.. Veľkým vzorom v tomto je pre mňa Jay Kay.. Profesionálny hudobník, svetovo uznávaný v tom čo robí, silná osobná značka.. no vo voľnom čase je to fanatik do áut, a to tiež do takej miery že si zo svojho hobby vybudoval značku.. prípadne Jay Leno, to je tiež ten istý prípad.. jedna z najsledovanejších night talk shows, a vo voľnom čase s rovnakým menom a rovnakou tvárou vybudoval zo svojho hobby tiež silnú osobnú značku a jeho you tube kanál Jay Leno´s Garage má viac ako úctyhodnú sledovanosť. O tom podľa mňa je osobná značka.. Všetko, čo človek robí musí robiť tak, aby mu to otváralo ďalšie a ďalšie dvere už len podľa mena.. nezáleží od toho či ide o biznis, hobby, vzťahy, zábavu, čokoľvek.. Pokiaľ chcem rásť, musím priviesť na hranicu dokonalosti celý svoj život, nie len obchod, ale aj zdravie, cvičiť, zdravo jesť apod.. čo z toho že budem osobná značka celosvetovo známy, keď zomriem v 35 na zlyhanie srdca pri váhe 150kg..