- Marketing
- Seriál: Ako budovať osobnú značku
- 11.01.2015
- 0
- 2916
- 22
- 0
Ak už máte v online svete určité postavenie a vaša značka niečo znamená, bude pre vás tento nástroj hračka.
O rozhovor vás budú žiadať blogeri sami. Budú chcieť na svoj blog pritiahnuť čitateľov na vašu silnú online značku alebo zaujímavý obsah. Pokiaľ ale vaša osobná online značka nie je natoľko silná a známa, mali by ste sa ozývať ako prvý.
Kontaktujte blogerov a navrhnite im možťnosť s vami spraviť rozhovor, ktorý predstaví vás, vašu prácu alebo váš produkt.
Rozhovor nemá byť nástroj, ktorý má pôsobiť ako PR článok alebo reklama. Jednoducho má čitateľa oboznámiť s hlavnou témou. Kto ste, čo robíte a prečo to robíte. Jednoducho rozhovor ak nesie vaše meno, by mal mať pridanú hodnotu pre čitateľa. Rovnako ako aj vaša práca.
Rozhovor nemusí byť len v textovej forme. Taktiež môže byť vo forme video-podcastu alebo audio-podcastu. Zaujímavá je tiež kombinácia textu a videa alebo textu a audia.
Ak chcete v rozhovore opísať svoj výrobok alebo produkt, využite možnosť pridať do rozhovoru galériu a teda obrázky.
Vašou výhodou toho, že sa necháte vyspovedať je, že tento rozhovor bude bloger zdieľať medzi svoje publikum. Všetka práca teda nebude len na vás.
Chcete, aby si rozhovor s vami prečítalo skutočne veľa ľudí? Podporte rozhovor súťažou o váš ebook, produkt alebo vašu službu či školenie. V rozhovore prezreďte časť vášho tajomstva, vaše know-how. Nejakú "tajnú" techniku, ktorú využívate a ktorá vám pomáha a posúva vás ďalej.
V rozhovore nabádajte čitateľov klásť vám otázky a rozprúďte diskusiu. Pýtajte sa v rozhovore na názory a skúsenosti čitateľov a dostanete ich.
Viac o tejto téme za dočítate v mojom pripravovanom ebooku Ako budovať osobnú značku online
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu