Osobná značka na steroidoch - budujte značku na tom správnom mieste

Blížiace sa kurzy
Kurz: "Koučing a self koučing v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Na to, aby ste neplytvali svojím časom a energiou, je dobé vybrať si tu správnu kombináciu nástrojov, vďaka ktorým budete budovať svoju osobnú značku. Na to, aby naše rozhodnutie bolo správne a naša aktivita efektívna, potrebujeme poznať odpovede na niekoľko základných otázok: 

 

  • Aký obsah budem prioritne publikovať, tvoriť? Aký obsah najlepšie vystihne moju osobu, moju prácu, moju značku...
  • Aká je moja cieľová skupina? Pre akú skupinu bude môj obsah zaujímavý?
  • Na akom trhu chcem pôsobiť? 
  • Koľko času a energie chcem venovať budovanie svojej značky?

 

Aký obsah budem prioritne publikovať? 

 

  • Video obsah: video recenzie, video príspevky, klipy,... YouTube, Vimeo, Vine
  • Text: články, návody, písané recenzie,... blogy, wordpress, Bloger 
  • Grafický obsah: fotografie, grafika,... Instagram, Google plus, Flickr
  • Audio obsah: audio podcasty, piesne,... hubbub

 

Aká je moja cieľová skupina?

 

Mali by ste poznať vašu cieľovú skupinu. Aké sú jej záujmy, vek, gramotnosť. Koľko času trávia vaši fanúšikovia alebo zákazníci na sociálnych sietiach a o ktorom čase? Akú sociálnu sieť využívajú najviac. Pozerajú videá? Aký obsah uprednostňuje vaše publikum? Koľko peňazí dokáže vaša cieľová skupina investovať, minúť, utratiť...

 

Koľko času a energie chcem venovať budovaniu svojej osobnej značky?

 

Veľmi dôležitá otázka a následná odpoveď. Rozhoduje o tom, či má vôbec význam vybrať si kombináciu viacerých kanálov, alebo investovať čas len do jedného konkrétneho kanálu. Napríklad blogu alebo jednej sociálnej siete. Budovanie osobnej značky je dlhodobý proces, ktorý si vyžaduje čas a energiu. 

 

Blog ako univerzálny nástroj (takmer) pre všetkých 

 

Blog považujem za nástroj, ktorý by som odporúčal prioritne a následne k nemu hľadal kombináciu. Na svojom blogu totiž dokážete publikovať snáď všetok druh obsahu. Od textu, grafiky, audio alebo video obsahu či vlastného infoproduktu, Blog taktiež dokáže slúžiť ako zberné miesto kontaktov. Blog môže byť miesto pre budovanie značky, kde umiestnite svoju tvorbu, vaše názory, myšlienky a know-how. Blog taktiež umožňuje jeho návštevníkom šíriť pomocou jednoduchého nástroja šíriť tento obsah ďalej pomocou sociálnych sietí. 

 

Viac o tejto téme sa dozviete v mojom pripravovanom ebooku na tému budovania osobnej značky online.

15
Super článok
15
0
0
Nič moc
O autorovi
Lukáš Mikulaško Lukáš Mikulaško
Som online podnikateľ a marketér.

Momentálne rozbieham digitálnu agentúru ContentPress

Zaujímam sa o osobný rast, sociálne siete a online marketing.

Napísal som e-book o budovaní osobnej značky "Značka si TY!
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť