- Marketing
- Seriál: Ako budovať osobnú značku
- 26.11.2014
- 0
- 2755
- 15
- 0
Na to, aby ste neplytvali svojím časom a energiou, je dobé vybrať si tu správnu kombináciu nástrojov, vďaka ktorým budete budovať svoju osobnú značku. Na to, aby naše rozhodnutie bolo správne a naša aktivita efektívna, potrebujeme poznať odpovede na niekoľko základných otázok:
Mali by ste poznať vašu cieľovú skupinu. Aké sú jej záujmy, vek, gramotnosť. Koľko času trávia vaši fanúšikovia alebo zákazníci na sociálnych sietiach a o ktorom čase? Akú sociálnu sieť využívajú najviac. Pozerajú videá? Aký obsah uprednostňuje vaše publikum? Koľko peňazí dokáže vaša cieľová skupina investovať, minúť, utratiť...
Veľmi dôležitá otázka a následná odpoveď. Rozhoduje o tom, či má vôbec význam vybrať si kombináciu viacerých kanálov, alebo investovať čas len do jedného konkrétneho kanálu. Napríklad blogu alebo jednej sociálnej siete. Budovanie osobnej značky je dlhodobý proces, ktorý si vyžaduje čas a energiu.
Blog považujem za nástroj, ktorý by som odporúčal prioritne a následne k nemu hľadal kombináciu. Na svojom blogu totiž dokážete publikovať snáď všetok druh obsahu. Od textu, grafiky, audio alebo video obsahu či vlastného infoproduktu, Blog taktiež dokáže slúžiť ako zberné miesto kontaktov. Blog môže byť miesto pre budovanie značky, kde umiestnite svoju tvorbu, vaše názory, myšlienky a know-how. Blog taktiež umožňuje jeho návštevníkom šíriť pomocou jednoduchého nástroja šíriť tento obsah ďalej pomocou sociálnych sietí.
Viac o tejto téme sa dozviete v mojom pripravovanom ebooku na tému budovania osobnej značky online.
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu