- Marketing
- Seriál: Populárne typy marketingu
- 05.02.2015
- 0
- 2983
- 11
- 3
Kniha Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem bola pre mňa veľkou výzvou.
Obsahovému marketingu sa venujem takmer 8 rokov a som autorom viac ako 200 blogpostov.
Preto som bol veľmi zvedavý, čo sa od autorov Josefa Řezníčeka a Tomáša Procházku dozviem. Obaja, v čase keď písali túto knihu, pracovali vo skvelej a uznávanej českej marketingovej agentúre Včeliště.cz. Proste boli zárukou kvality.
Žiaľ, z knižky som ostal mierne sklamaný. Nedozvedel som sa veľa nového. Autori sa zamerali na ľudí – začiatočníkov. Hneď v úvode definovali obsahový marketing a priblížili čitateľom top 9 zahraničných zdrojov – webových stránok o obsahovom marketingu. Z nich som nepoznal len Content Marketing Institute, Contently a Zerys.
Čitateľ sa neskôr dozvie 9 výhod a nevýhod obsahového marketingu. Potom si prejde celé plánovanie, tvorbu, propagáciu a meranie výsledkov obsahového marketingu. Toto všetko od úplných základov až po pokročilé techniky. Nemusí sa báť, že by niečo nepochopil.
Knižka najviac pomôže ľuďom, ktorí už majú svoje podnikanie, ale doteraz sa nevenovali tvorbe obsahu. Podnikavcom, ktorí to myslia s predajom alebo tvorbou dobrého mena na internete vážne. Tí, určite nebudú ľutovať keď si knihu Obsahový marketing kúpia.
Pre mňa bola najviac zaujímavá časť o tvorbe persón. Persónu si treba predstaviť ako osobu – vášho ideálneho čitateľa. No nikdy pred tým mi nenapadlo ísť až do takej hĺbky.
Autori odporúčajú identifikovať si nielen meno, pohlavie a vzhľad osoby, ale aj:
Nemali by ste si určiť príliš veľa persón. V niektorých prípadoch aj jedna. Na základe toho určíte aj tón komunikácie.
To sa dozviete v knižke Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu