Obsahový marketing - Nakŕmte internet svojím obsahom!

Blížiace sa kurzy
Začíname blogovať
Individuálne, Košice, Michalovce
Lukáš Mikulaško
Kurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Obsahový marketing

Kniha Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem bola pre mňa veľkou výzvou.

 

Obsahovému marketingu sa venujem takmer 8 rokov a som autorom viac ako 200 blogpostov.

 

Preto som bol veľmi zvedavý, čo sa od autorov Josefa ŘezníčekaTomáša Procházku dozviem. Obaja, v čase keď písali túto knihu, pracovali vo skvelej a uznávanej českej marketingovej agentúre Včeliště.cz. Proste boli zárukou kvality.

 

Pre koho je kniha určená?

 

Žiaľ, z knižky som ostal mierne sklamaný. Nedozvedel som sa veľa nového. Autori sa zamerali na ľudí – začiatočníkov. Hneď v úvode definovali obsahový marketing a priblížili čitateľom top 9 zahraničných zdrojov – webových stránok o obsahovom marketingu. Z nich som nepoznal len Content Marketing Institute, Contently a Zerys.

 

Čitateľ sa neskôr dozvie 9 výhod a nevýhod obsahového marketingu. Potom si prejde celé plánovanie, tvorbu, propagáciu a meranie výsledkov obsahového marketingu. Toto všetko od úplných základov až po pokročilé techniky. Nemusí sa báť, že by niečo nepochopil.

 

Knižka najviac pomôže ľuďom, ktorí už majú svoje podnikanie, ale doteraz sa nevenovali tvorbe obsahu. Podnikavcom, ktorí to myslia s predajom alebo tvorbou dobrého mena na internete vážne. Tí, určite nebudú ľutovať keď si knihu Obsahový marketing kúpia.

 

Čo ma najviac zaujalo?

 

Pre mňa bola najviac zaujímavá časť o tvorbe persón. Persónu si treba predstaviť ako osobu – vášho ideálneho čitateľa. No nikdy pred tým mi nenapadlo ísť až do takej hĺbky.

 

Autori odporúčajú identifikovať si nielen meno, pohlavie a vzhľad osoby, ale aj:

 

  • Príjem
  • Zamestnanie
  • Vek
  • Trávenie voľného času
  • Spôsoby komunikácie
  • Typické vety
  • A mnoho ďalšieho...

 

Nemali by ste si určiť príliš veľa persón. V niektorých prípadoch aj jedna. Na základe toho určíte aj tón komunikácie.

 

Čo je to tón komunikácie?

 

To sa dozviete v knižke Obsahový marketing – Nakrmte Internet svým obsahem

11
Super článok
11
3
3
Nič moc
O autorovi
Peter Čelko Peter Čelko
Radím malým a stredným podnikateľom ako osloviť čo najviac potenciálnych klientov pri extrémne nízkych nákladoch.

Tvorbe kvalitného obsahu a jeho šíreniu prostredníctvom webu a sociálnych sietí sa venujem viac ako 7 rokov. Napísal som cez 200 blogpostov.Bol som finalistom European Appcup v Bruseli. Skúsenosti som naberal ako člen startup akcelerátora Wayra CEE v Prahe (pod patronátom spoločnosti Telefónica)

Vďaka mojej práci sa podarilo:

- Predať 100 lístkov na TEDxBanskáBystrica za menej ako týždeň, bez investície jediného eura do tradičného marketingu
- Spôsobiť 320% medzimesačný nárast v počte vyčistených skládok vďaka našej kampani na sociálnych sieťach
- Predať 80 mikín v priebehu jediného dňa, bez toho aby si ich klienti mohli reálne vidieť a vyskúšať
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Blížiace sa kurzy
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť