- 16.03.2016
- 0
- 2339
- 0
- 0
- iamcool.sk
- Blog
- Marketing
- Marketing v známej C12 | Matej Ištván
Marketing v známej C12
Ahojte, zdravím Vás.
Dnes Vám chcem predstaviť marketing, o ktorom si mnohí myslia, že je to činnosť, kde sa vytvorí pekný plagátik a roznesie sa po firmách. Dnešný marketing je o tom stať sa odborníkom v danom obore, či už je to cestovný ruch, predaj ceruziek alebo kaderník či obchodný zástupca. Je úplne jedno, či je to práca v offline alebo v online. My v našom známom apartmáne C12 využívame tri najmodernejšie typy marketingu, ktoré sú veľmi dobré, efektívne a naozaj sa stávame odborníkmi v našom remesle a stále nás to viac a viac baví a klienti len tak pribúdajú.
Tieto tri typy marketingu sú:
- prinášať pridanú hodnotu
- byť zameraný na zákazníka
- využívať najznámejší online inbound marketing
1. PRINÁŠAŤ PRIDANÚ HODNOTU
To znamená, že ak som napríklad tenisový tréner, tak nebudem až do konca života nahadzovať stále dookola loptičky a sem tam vymením strany, ale urobím si nový kurz, potom si urobím nejaký ďalší kurz zo zahraničnej tenisovej akadémie, potom urobím tenisový turnaj, potom tenisovú ligu, potom sa napríklad naučím vypletať raketu, potom si urobím eshop a vlastne takto podchytím všetky časti v mojom danom obore a takto si napríklad vybudujem krásnu akadémiu s vlastnými turnajmi, ligou a eshopom, so všetkými tenisovými službami a produktmi.
V našom apartmáne máme ako pridanú hodnotu sprievodcu Tatrami, eshop, správy z Tatier, ďalší apartmán, ktorý sa k nám pridal a mňa a moju partnerku, s ktorou sa venujeme Tatrám (chodíme na všetky túry, udalosti, akcie, ktoré sa dejú v Tatrách) a tým sa stávame odborníkmi na Tatry.
2. BYŤ ZAMERANÝ NA ZÁKAZNÍKA
Nie je to len otrepaná fráza, že nám záleží na našom zákazníkovi. Naozaj je veľmi dôležité zistiť, kto je náš zákazník, aké má problémy a čo potrebuje. Robí sa vlastne prieskum a vytvárajú sa takzvané persony, kde zistíme, kto je náš klient, čo potrebuje, aký má vek, príjem, národnosť atď. A podľa tohto zameriame náš biznis. Ako príklad uvediem, že do nášho apartmánu chodia väčšinou rodiny s deťmi a veľakrát sa nás pýtajú, čo robiť, keď nie je sneh, a preto sme pre nich pripravili na webe článok: Program, ktorý sa dá robiť aj bez snehu.
3. O NAJZNAMEJŠOM ONLINE INBOUND MARKETINGU
Cieľom inbound marketingu je dostať sa do povedomia cieľovej skupiny (persóny) a nenásilným spôsobom ich premeniť na zákazníkov. Tento marketing je v podstate marketing, ktorý je zadarmo. Príkladom outboundu je reklama v TV, v rádiu, banerová reklama. Hlavnými bodmi sú obsahový marketing, čiže vytvárať zaujímavý obsah, sociálne siete a prezentovanie sa na nich správnym spôsobom. Email marketing, ktorý je v dnešnej dobe veľmi populárny, ale v inbounde sa kladie dôraz na hodnotný email a známa optimalizácia pre vyhľadávače. Ako príklad u nás sme vytvorili článok: Úplne najlepšie lyžovanie v Tatrách – Zahlasuj, tento článok sme rozposlali emailom všetkým našim klientom, od ktorých sme nazbierali emaily a nakoniec sme z toho mali dve nové rezervácie našich klientov, ktorí dostali chuť na lyžovanie :)
Volám sa Matej Ištván a venujem sa marketingu ako v offline tak v online. Moje práce najdete na www.i4web.sk
- Zaradené v: Marketing
- Značky: blog wordpress online sociálne siete
- 28.02.2015
ŠOK: Viete kto platí vaše výplaty a odmeny?
- 12.04.2016
4 úlohy chlapa bez ktorých sa nedá dospieť
- 23.02.2015
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu