Je Google reklama tou správnou investíciou?

Blížiace sa kurzy
Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Nastavenie kampaní Google Ads je vhodné takmer pre akékoľvek podnikanie. Či už vlastníte internetový obchod a predávate produkty, ponúkate náhradné súčiastky či oslovujete klientelu s možnosťou vycestovať do obľúbených destinácií, pre každého sa nájdete vhodný typ kampane, ktorý vám prinesie zisk z vašej prvotnej investície.

 

Na akom princípe funguje Google Ads, zaujíma čoraz viac ľudí. Ide o pomerne vyhľadávanú frázu, čo len potvrdzuje, aký záujem Google reklama neustále vzbudzuje. Nájdu sa však aj naďalej takí, ktorí pri voľbe Google reklamy váhajú. V takom prípade by ste sa rozhodne mali obrátiť na marketingového špecialistu. Práve ten vám priblíži celý mechanizmus tejto reklamy a vysvetlí, na akom princípe spočíva jej úspech.

 

Pod Google reklamou si možno predstaviť priame vyhľadávanie pomocou Google vyhľadávača, reklamné bannery na rôznych webových stránkach, ale aj reklamy v podobe Youtube videí a ďalšie možné verzie. Pozitíva jedného z najviac používaných spôsobov platenej reklamy, a teda Google Ads, patria medzi tie veľmi vyhľadávané:

 

1. Transparentnosť a okamžitá flexibilita

 

Návratnosť investícií viete kedykoľvek odsledovať. Behom chvíle môžete mať prehľad o tom, koľko ľudí reálne videlo vaše reklamy a kliklo na ne, pričom máte možnosť sledovať tieto údaje aj na týždennej či mesačnej báze a získať detailné správy. Tieto podrobné informácie vám potom lepšie pomôžu ešte presnejšie vyhodnocovať návratnosť investícií.

2. Systém Pay Per Click

 

Tento systém Google Ads predstavuje platbu len v takom prípade, keď si užívatelia reálne na túto platenú digitálnu reklamu aj kliknú s cieľom navštívenia webovej stránky. Platíte len za výsledky v podobe klikov, na samotné zobrazenie sa cena nevzťahuje. Pri videách platíte za celé pozretie reklamy, tie s väčšou dĺžkou sa vzťahujú na tridsaťsekundové pozretie.

 

3. Rozpočet bez hraníc

 

Odskúšať tento typ reklamy v rámci vášho marketingového plánu máte príležitosť s hocijakým rozpočtom, rozhodnutie je totiž len na vás. Pri výrazne nízkom rozpočte však treba rátať s menej častým zobrazením reklamy, než by ste pôvodne získali pri väčšom dennom limite.

 

4. Špecifické zacielenie

 

Online reklama sa dá zacieliť na akékoľvek oblasti, ale aj na presne stanovené lokality. Či už sa živíte pečením a chcete ponúkať svoje produkty v rámci krajského mesta alebo potrebujete globálne pokrytie pre vašu firmu, to všetko pomocou Google reklamy môžete dosiahnuť a získať cieľovú skupinu ľudí, ktorí vás budú vyhľadávať. Usmernenie na konkrétny typ zariadenia či cielenie podľa demografie vás výrazne nasmeruje.

 

Zdroj obrázka:

Rawpixel.com / Shutterstock.com

1
Super článok
1
0
0
Nič moc
O autorovi
Admin iamcool.sk Admin iamcool.sk
Buď aj ty autorom, buď cool. Vďaka kvalitnému obsahu, ktorý bude pre čitateľov prínosný si môžete vybudovať meno a osobnú značku.

Každý, kto niečo vie, to môže naučiť ďalších. Stačí vyhlásiť kurz, určiť minimálny počet účastníkov, určiť si cenu za svoj čas a know-how.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť