8 najčastejších chýb pri propagácii online biznisu

Blížiace sa kurzy
Začíname blogovať
Individuálne, Košice, Michalovce
Lukáš Mikulaško
Kurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Dnes by som vám chcela poradiť, akých zásadných chýb sa treba pri online propagácii biznisu vyvarovať.

 

Popíšem vám teda 8 najčastejších chýb pri propagácii online biznisu:

 

1. Pevný predaj prostredníctvom sociálnych médií

 

Rovnako ako sa menil online marketing, menila sa aj forma reklamy. Pevný predaj na sociálnych médiách v štýle „kúpte ihneď“ už nebude dlhšie fungovať. Pokiaľ zákazníkom neukážete, že sa zaujímate o ich túžby či potreby, nič si nekúpia.

 

2. Nezmyselné zakladanie účtov

 

Vôbec nepotrebujete mať aktívny účet na každej sociálnej sieti. Toto je jeden z najväčších mýtov o sociálnych médiách. Treba si spraviť prieskum a zistiť, kde zákazníci „visia“. Zamerajte sa len na tieto siete a uistite sa, že si na nich zachováte svoju značku.

 

3. Nevzdelanosť

 

Využívať sociálne médiá bez akejkoľvek stratégie, či určeného smeru nemá význam. Na propagáciu podniku potrebujete mať plán a aspoň nejaké základy, inak prídete o potencionálnych zákazníkov.

 

4. Kvantita nie je viac než kvalita

 

Podnikatelia si často krát myslia, že tisícky followerov na Twitteri alebo Facebooku im pomôžu, no nie vždy tomu tak aj je. 10 followerov, ktorí spolupracujú, kupujú, platia sú hodnotnejší ako 1000 followerov, ktorí sa nijako nezapájajú.

 

5. Príliš veľa hashtagov

 

Označovanie. Nemali by ste používať viac než 2 „hashtagy“ na každý príspevok na Twitteri či Facebooku. Veľa hashtagov pri jednom príspevku môže pôsobiť neupravene a až príliš prepracovane.

 

6. Neprestajné „facebookovanie“

 

Podobne ako preplňovanie hashtagmi aj samotné príspevky môžu pokaziť reputáciu, pokiaľ ich je príliš veľa. Spamovanie je často krát hlavným dôvodom straty followerov.

 

7. Bez plánu to nejde

 

Ako som už spomenula vyššie, bez stratégie je ťažké udržať si konzistenciu. Každý mesiac musíte vedieť o všetkých udalostiach, ktoré sa týkajú vašich obchodov, aby ste vedeli kedy ich spropagovať.

 

8. Neschopnosť analyzovať

 

V bode 3 som popísala, ako neschopnosť analyzovať aktivitu na sociálnych médiách vám znemožní pochopiť, čo v skutočnosti zaberá a čo nie. Musíte sa uistiť, že robíte prieskumy zákazníkov, konkurencie, reputácie, a takisto, že viete ako zapôsobiť na vašu komunitu na sociálnych médiách.

 

zdroj: socialmediopolis.com

9
Super článok
9
3
3
Nič moc
O autorovi
Admin iamcool.sk Admin iamcool.sk
Buď aj ty autorom, buď cool. Vďaka kvalitnému obsahu, ktorý bude pre čitateľov prínosný si môžete vybudovať meno a osobnú značku.

Každý, kto niečo vie, to môže naučiť ďalších. Stačí vyhlásiť kurz, určiť minimálny počet účastníkov, určiť si cenu za svoj čas a know-how.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Blížiace sa kurzy
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť