- Marketing
- Seriál: Ako budovať osobnú značku
- 27.11.2014
- 0
- 3605
- 24
- 0
Premýšľali ste, ako je možné, že niekto ešte pred rokom bol neznámy a dnes je z neho silná a hodnotná značka? Ako je možné, že takáto ešte nedávno neznáma osoba dnes disponuje veľkou databázou kontaktov a širokou základňou fanúšikov?
Ešte nedávno o nich nikto nevedel a hneď ich prvá kniha sa stane bestsellerom? Ako je možné, že prvá kampaň, s ktorou pôjdu na trh sa stane trhákom a dokážu z nej vytrieskať tisíce alebo dokonca desaťtisíce eur? Žiadosti o priateľstvo sa len tak hrnú, followeri na twitteri pribúdajú. Ako je to do čerta možné?
Veľkú zásluhu na tom má stratégia úspechu. Týchto stratégií je hneď niekoľko a je možné ich úspešne kombinovať.
Poďme sa spoločne pozrieť, ktoré to sú:
Ak sa trocha zamyslíme, dáva to zmysel. Je ale potrebné poznať svoju cieľovú skupinu, vaše publikum, váš produkt alebo službu. Následne sa namieša kokteil, ktorý vám priblíži úspech nielen pri budovaní vašej osobnej značky, ale nakoniec aj v biznise, predaji či osobnom živote.
K tomuto článku ma inšpirovala kniha: You Are A Brand!
Viac na túto tému sa dočítate v mojej pripravovanej knihe o budovaní osobnej značky online.
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu