5 kníh o marketingu, ktoré sa oplatí prečítať

Blížiace sa kurzy
Kurz: "Prezentačné zručnosti - ako prezentovať s úspechom"
Individuálne, Bratislava
Marek Horňanský, phdr. mgr. msc. mba | lektor - psychológ

Ak sa točíte okolo online marketingu a tejto téme sa chcete venovať aj do budúcna, mám pre vás zoznam 5 kníh, ktoré by ste si mali prečítať.

 

Každá z kníh ma niekam posunula. Niektoré ma doslova ovplyvnili a inšpirovali. Informácie z kníh som implementoval do svojho podnikania a výsledky na seba nenechali dlho čakať.

 

Tu je zoznam mnou odporúčaných 5 kníh na tému marketing, ktoré si treba prečítať:

1. Roztoč to!

 

Začni zarábať na tom, čo ťa najviac baví.

 

Táto kniha ma ovplyvnila asi najviac. A nehovorím len o biznise a marketingu. Jednoducho vďaka knihe “Roztoč to!” zistíte, ako sa dajú zarábať peniaze online na tom, čo vás baví najviac.

 

Slovenská verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

2. Nové pravidlá marketingu a PR

 

Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov

 

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

 

Slovenská verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

3. Okouzlení

 

Okúzliť zákazníka je pre podnikateľa to najdôležitejšie. Autor tejto knihy presne popisuje, ako dosiahnuť stav okúzlenia.

 

Česká verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

4. Ukaž, co děláš!

 

10 způsobů jak sdílet svou kreativitu a být objeven.

 

Môj najnovší prírastok do knižnice. Vďaka tejto knihe zistíte, že nemusíte byť génius, aby ste mohli so svetom zdieľať svoje dielo. Zistíte, že podeliť sa každý deň o kúsok svojej práce je lepšie, než tajne pracovať na svojom životnom diele.

 

Dozviete sa cenné rady na tému ako sa nezmeniť na “ľudský SPAM”. Ako povedal Honoré de Balzac:

 

"Najväčším problémom, ktorým musí umelec vyriešiť, je ako zariadiť, aby si ho všimli."

 

Česká verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

5. Marketing na twitteri

 

Vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci.

 

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy.