5 kníh o marketingu, ktoré sa oplatí prečítať

Blížiace sa kurzy
Kurz: "Koučing a self koučing v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Ak sa točíte okolo online marketingu a tejto téme sa chcete venovať aj do budúcna, mám pre vás zoznam 5 kníh, ktoré by ste si mali prečítať.

 

Každá z kníh ma niekam posunula. Niektoré ma doslova ovplyvnili a inšpirovali. Informácie z kníh som implementoval do svojho podnikania a výsledky na seba nenechali dlho čakať.

 

Tu je zoznam mnou odporúčaných 5 kníh na tému marketing, ktoré si treba prečítať:

1. Roztoč to!

 

Začni zarábať na tom, čo ťa najviac baví.

 

Táto kniha ma ovplyvnila asi najviac. A nehovorím len o biznise a marketingu. Jednoducho vďaka knihe “Roztoč to!” zistíte, ako sa dajú zarábať peniaze online na tom, čo vás baví najviac.

 

Slovenská verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

2. Nové pravidlá marketingu a PR

 

Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov

 

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

 

Slovenská verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

3. Okouzlení

 

Okúzliť zákazníka je pre podnikateľa to najdôležitejšie. Autor tejto knihy presne popisuje, ako dosiahnuť stav okúzlenia.

 

Česká verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

4. Ukaž, co děláš!

 

10 způsobů jak sdílet svou kreativitu a být objeven.

 

Môj najnovší prírastok do knižnice. Vďaka tejto knihe zistíte, že nemusíte byť génius, aby ste mohli so svetom zdieľať svoje dielo. Zistíte, že podeliť sa každý deň o kúsok svojej práce je lepšie, než tajne pracovať na svojom životnom diele.

 

Dozviete sa cenné rady na tému ako sa nezmeniť na “ľudský SPAM”. Ako povedal Honoré de Balzac:

 

"Najväčším problémom, ktorým musí umelec vyriešiť, je ako zariadiť, aby si ho všimli."

 

Česká verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ

 

5. Marketing na twitteri

 

Vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci.

 

Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy.

 

Slovenská verzia – KÚPIŤ

18
Super článok
18
0
0
Nič moc
O autorovi
Lukáš Mikulaško Lukáš Mikulaško
Som online podnikateľ a marketér.

Momentálne rozbieham digitálnu agentúru ContentPress

Zaujímam sa o osobný rast, sociálne siete a online marketing.

Napísal som e-book o budovaní osobnej značky "Značka si TY!
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť