- 22.02.2015
- 0
- 8809
- 18
- 0
- iamcool.sk
- Blog
- Marketing
- 5 kníh o marketingu, ktoré sa oplatí prečítať | Lukáš Mikulaško
5 kníh o marketingu, ktoré sa oplatí prečítať
Ak sa točíte okolo online marketingu a tejto téme sa chcete venovať aj do budúcna, mám pre vás zoznam 5 kníh, ktoré by ste si mali prečítať.
Každá z kníh ma niekam posunula. Niektoré ma doslova ovplyvnili a inšpirovali. Informácie z kníh som implementoval do svojho podnikania a výsledky na seba nenechali dlho čakať.
Tu je zoznam mnou odporúčaných 5 kníh na tému marketing, ktoré si treba prečítať:
1. Roztoč to!
Začni zarábať na tom, čo ťa najviac baví.
Táto kniha ma ovplyvnila asi najviac. A nehovorím len o biznise a marketingu. Jednoducho vďaka knihe “Roztoč to!” zistíte, ako sa dajú zarábať peniaze online na tom, čo vás baví najviac.
Slovenská verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ
2. Nové pravidlá marketingu a PR
Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Slovenská verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ
3. Okouzlení
Okúzliť zákazníka je pre podnikateľa to najdôležitejšie. Autor tejto knihy presne popisuje, ako dosiahnuť stav okúzlenia.
Česká verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ
4. Ukaž, co děláš!
10 způsobů jak sdílet svou kreativitu a být objeven.
Môj najnovší prírastok do knižnice. Vďaka tejto knihe zistíte, že nemusíte byť génius, aby ste mohli so svetom zdieľať svoje dielo. Zistíte, že podeliť sa každý deň o kúsok svojej práce je lepšie, než tajne pracovať na svojom životnom diele.
Dozviete sa cenné rady na tému ako sa nezmeniť na “ľudský SPAM”. Ako povedal Honoré de Balzac:
"Najväčším problémom, ktorým musí umelec vyriešiť, je ako zariadiť, aby si ho všimli."
Česká verzia – KÚPIŤ
Anglická verzia – KÚPIŤ
5. Marketing na twitteri
Vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci.
Firiem, ktoré sa snažia rozšíriť svoj marketing aj na Twitter, stále pribúda. No vytvorenie profilu na Twitteri a úspešné tweetovanie sú dve rozdielne veci. Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy.