- 09.03.2017
- 0
- 3879
- 0
- 1
- iamcool.sk
- Blog
- Kancelária
- 9 typov pre každodennú prácu v kancelárii | Admin iamcool.sk
9 typov pre každodennú prácu v kancelárii

Vedeli ste, že prácu v kancelárii si môžete výrazne uľahčiť, ak v nej máte tie správne kancelárske potreby? Tak napr. taká maličkosť ako je lepidlo vám vie v tej správnej chvíli ušetriť veľa času aj nervov. Či už malá alebo veľká kancelária, žiadna sa nezaobíde bez pár šikovných pomocníkov. Ktorý to sú?
Písacie potreby sú základ
Svet písacích potrieb je naozaj rozmanitý. Klasické guľôčkové perá, moderné rollery, luxusné plniace perá alebo rôznorodé linery si každý vyberá podľa toho, čo mu najviac vyhovuje. Aj vy si vyskúšajte, s ktorým perom sa vám píše najlepšie. Doplňte ho praktickými popisovačmi a zvýrazňovačmi. Určite neraz oceníte ich pomoc.
Čo vám v kancelárii naozaj nemôže chýbať sú korekčné strojčeky alebo opravné laky. Vďaka nim nemusíte zbytočne prepisovať alebo tlačiť stránku kvôli malej chybičke. Tá sa vďaka strojčeku či laku šikovne opraví.
Ceruzka je nutná výbava snáď každého človeka, ktorý pracuje v kancelárii. Mnohých z nás ale asi nenapadne prihodiť si do košíka aj pravítko. Pritom pravítko má tisíc využití. Od merania, cez podtrhávanie, až po rovné rozdelenie papiera na menšie časti.
Tisíc a jedno využitie
Klasik hovorí, že lepiaca páska opraví všetko. A nie je ďaleko od pravdy. Nie len na zlepenie rôzneho materiálu, ale aj na opravenie rozbitých vecí je výborná. Transparentná lepiaca páska sa vyrába v rôznych šírkach a má univerzálne použitie nielen pre kanceláriu, ale aj pre domácnosť.
Neviditeľná lepiaca páska je vhodná všade tam, kde vám naozaj záleží na tom, aby si ju na prvý pohľad nikto nevšimol. Preto sa používa najme na slepenie rozbitých vecí.
Do kancelárie je azda najpraktickejšie spoločne s páskou používať odvíjač lepiacej pásky. Vďaka nemu už nikdy nebudete s páskou zápasiť o to, či nájdete jej koniec. Hlavu si nemusíte lámať ani nad tým, kde sú nožnice. Pásku odtrhnete jednoducho jedným pohybom ruky.

S papierom si hravo poradia
Naozajstnými špecialistami na papier sú dierovačky a zošívačky. Dierovačky vám prichystajú papier na založenie do šanónu, vďaka zošívačkám z kopy papierov urobíte jeden ucelený dokument. Dierovačku si môžete vybrať obyčajnú, alebo dvojitú.
Klasickú stolovú zošívačku alebo zošívacie kliešte má na stoje asi každý pracovník v kancelárii. Pre tých, ktorý musia spojiť veľké množstvo papierov sú tu veľkokapacitné zošívačky. Ak niečo zošijete nesprávne, príde vám vhod rozošívačka. Nezabudnite ani na drôtiky do zošívačky.
Existuje ešte veľa ďalších kancelárskych pomocníkov. Ak chcete mat poriadok v písacích potrebách, spoľahnite sa na stolový organizér alebo pohárik na perá.
Poriadok v dokumentoch vám zabezpečí stojan na dokumenty alebo zásuvky na dokumenty. Stojan sa hodí skôr na dokumenty, ktoré sú nejakým spôsobom zviazané, či už zošívačkou alebo usporiadané v šanóne. Naopak zásuvky sa hodia najme na jednotlivé papiere, ktoré si takto prehľadne rozdelíte, podľa ich druhu, do jednotlivých zásuviek.
Nenechajte sa zbytočne zdržovať od práce. Spoľahnite sa na vyššie uvedené kancelárske potreby a oceňte ich praktický prínos. Urobia vám veľmi dobrú službu.
- Zaradené v: Kancelária
- Značky: práca kancelárske potreby kancelária
- 10.02.2022
Ako zariadiť vašu meetingovku?
- 15.12.2016
Klientelizmus? Sem s ním
- 05.03.2017
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu