- Internet Sociálne siete
- Seriál: Sociálne siete
- 10.02.2015
- 0
- 3934
- 12
- 0
Poznáte to, šli by ste na obed, no do prázdnej reštaurácie vás to veľmi neťahá. Obdobná paralela funguje asi všade.
Rovnako to vidím aj s firemnými profilmi na LinkedIn. Kto by chcel followowať firmu, ktorá má 5 nasledovateľov. Navyše jej profil je bez fotografie a tiež informačne podvyživený a hlavne, nič sa tam nedeje.
Pre firmy má komunikácia cez firemný profil veľký potenciál, chce to len vytrvalosť a hlavne určitú stratégiu čo tam vôbec robiť. O potenciáli profilu Modrého koníka som písal tu.
Nie každá firma má známy produkt /napr. adidas/, alebo meno /napr. Martinus/ či oboje /napr. ESET/, že počet nasledujúcich rastie sám od seba. Donedávna mnohé firmy len vďaka svojej značke mali x followers, lebo: niektorí v tej konkrétnej banke mali účet či hypotéku a pod.
Niektorí, ktorí firemný profil majú, sa snažili platenou kampaňou zvýšiť povedomie o firme, avšak neprinieslo to želaný výsledok. Viem prečo, jeden príspevok pre firmu, ktorá ich má celkovo 3 je málo. Navyše príspevok bol technický, silený, chýbala mi tam človečina a celkovo to vyznievalo prvoplánovo.
Technicky zvýšiť počet followers sa dá realizovať:
Ste už technicky podnikli všetko, čo sa dalo, ostáva tá najkrajšia a zároveň najnáročnejšia časť:
Dobrá správa je, že pri „followers“ máme všetci takmer rovnakú východziu pozíciu. Začíname od nuly, tešíme sa každému človeku. Po tom, čo oslovíme všetkých kolegov a známych to číslo skamenie.
Náš firemný profil začal chrliť príspevky možno v roku 2013. Slovo chrliť je správne, pretože frekvenciu príspevkov sme testovali rôzne, od príspevku každý deň, cez príspevky raz za týždeň až po pocitovú fázu. Tú aplikujeme už nejaký ten mesiac... teda podľa pocitu. Čítame texty na rôznych weboch, niečo tvoríme, zdieľame.
K dnešnému dňu sme zaujímaví pre 602 followers a verím, že nie sme sami, pre koho je náš obsah zaujímavý. Pamätám, keď sme jedným príspevkom dosiahli vymakané virtuálne čísla a videlo ho približne 20 000 ľudí. Dovtedy, aj odvtedy to robíme poctivo a vytrvalo.
Tak trochu zo zvedavosti /keďže ich pohľad na recruitment, firmy, pozície a ľudí vychádza z ich presvedčenia/ ma naposledy oslovil profil Firminside. Oslovil ma nielen branžou, ale aj formou, akou komunikujú. Páči sa mi ich písaný text aj fotografie.
Pri firemných profiloch sme si všetci rovní :-) a ja im držím palce nielen v biznise ale aj vo virtuálnych číslach, ktoré majú tiež svoj význam. Pri firemných followers neplatí známa veta "keby som mal ešte raz 22 :-)" Držím im palce, aby sa ich LinkedIn reštaurácia zapĺňala.
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu