Marketing na Twitteri: 10 dôvodov, prečo byť na tejto sociálnej sieti

Blížiace sa kurzy
Kurz: "Koučing a self koučing v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "Komunikácia, rétorika a asertivita v praxi života"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.
Kurz: "SKVELÝ OBCHODNÍK | obchodné zručnosti a psychológia predaja"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Sociálne siete sú miestom, na ktorom sa odohráva jedna veľká párty, ktorej môžeš byť súčasťou alebo len ticho závidieť. A to platí nielen pre 15-násť ročných teenagerov, ale aj desaťtisíce potencionálnych zákazníkov, ktorých môže vaša firma osloviť…

 

K dnešnému blogu ma pred malou chvíľou inšpiroval príspevok Petra Čelka, ktorý sa rozhodol napísať o tom, čo je to Twitter a prečo si ho ľudia často zamieňajú za druhý Facebook

 

Peťo ako zvyčajne opäť nesklamal, práve naopak – trafil do čierneho.

Twitter našťastie ešte nie je preplnený množstvom blbostí. Nájdete tu veľmi veľa a veľmi zaujímavých ľudí. Dnes už neplatí to, čo pred pár rokmi.

A to je dôvod, prečo som sa rozhodol ukázať vám marketingový potenciál tejto sociálnej siete.

 

30 sekundové intro o tom, ako funguje Twitter

 

Na www.twitter.com si pár klikmi vytvoríte svoj prvý účet. Určite nezabudnite vyplniť svoj profil a zvoľte si trefnú profilovku. Aby ste Twitter využili čo najefektívnejšie nájdite si prvých priateľov, ktorých začnete sledovať, po našom followovať. Výborne!

 

Teraz sa vám už na nástenke zobrazujú od týchto ľudí príspevky, trefnejšie tweety. Ten môžete napísať aj vy, musíte sa však zmestiť do 140 znakov. Ak niekoho zaujmete, začne vás sledovať, teda bude váš follower.

 

10 dôvodov, prečo byť na Twitteri

 

1. Ako napísal Peter Čelko, Twitter nie je preplenený blbosťami

2. Nájdeš tu cca 30 000 Slovákov (odhadovaný počet), ľahko sa v tejto komunite teda zorientuješ

3. Spolu s Čechmi je to približne 190 000 používateľov, čo je pre tvoj marketing už zaujímaé číslo (klaboseni.cz – apríl 2014)

4. Hodnotnejší obsah – nájdeš tu viac inšpirácie, pracovných ponúk, dôležitých informácii a nahliadneš do zákulisia viacerých médií a firiem

5. Know how – Twitter začali využívať prevažne marketéri, novinári či podnikatelia

6. Žiadne správy – nie že by tu neboli, našťastie ich však takmer nikto nevyužíva

7. Komunita rastie, Twitter sa stáva čoraz atraktívnejší pre cieľovú skupinu 13 – 29 ročných, v zahraničí ho teenageri navštívia ráno skôr než svoj facebook, čím rastie aj marketingový potenciál

8. Cca 80% používateľov sa prihlasuje na Twitter cez svoj smartphone

9. Reklamné príležitosti – medzi prvých aktívnych inzerentov, ktorí si vyskúšali reklamu na tejto sociálnej sieti patria aj Zuno či J&T Banka. Twitter ponúka 3 základné reklamné formáty: promované tweety, promované účty, promované trendy

10. Vytvor si vlastnú príležitosť a originálny štýl komunikácie, vďaka ktorému zaujmeš

 

Najlepšie však potenciál Twitteru objavíš, keď sa staneš jeho súčasťou. Všimni si ako na tejto sociálnej sieti správa Peter Čelko, MozgoLovec, Martin Mažár a followovať môžeš aj mňa (klik)!

10
Super článok
10
0
0
Nič moc
O autorovi
Jaroslav Dodok Jaroslav Dodok
Päť rokov pracujem v oblasti médií, založil som portál Student24. Pracoval som ako marketingový riaditeľ, dnes kreujem reklamnú agentúru Mavio Media.

Som školiteľ národného projektu KomPrax, motivačný speaker aj skúsený teamleader. Najčastejšie školím a prednášam projektový manažment, soft skills, content marketing a self marketing.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť