Vyhľadávač Google.sk miluje videá na YouTube

Ak sa odkaz na váš web, blog alebo e-shop po zadaní kľúčového slova alebo slovného spojenia nenachádza na prvej, druhej stránke vyhľadávača Google.sk, tak wáš web ako keby ani neexistoval. Kto by nechcel aby sa odkaz práve na jeho stránky nenachádzal na prvej stránke vo vyhľadávaní na Google.sk?

 

Takže máte niekoľko možností ako dostať svoju stránku, blog, e-shop na prvú stránku vyhľadávača Google.sk.

 

  • Zaplatiť si reklamnú kampaň na Google AdWords.
  • Zaplatiť si marketingovú agentúru a dať si vypracovať SEO Audit a následne mesačne platiť za SEO optimalizáciu.
  • Dať si natočiť pár videí, ktoré následne vložíte na YouTube kanál a tiež do vašej stránky, blogu alebo e-shopu.

 

Samozrejme, ideálne je môcť si dovoliť urobiť všetky tri hore uvedené veci. Ak však máte obmedzené zdroje financií a tiež sa chcete posúvať vo vyhľadávaní na Google.sk na vami zvolené klúčové slová a slovné spojenia rýchlejšie hore a tiež chcete aby sa tam odkazy udržali čo najdlhšie, tak vám určite odporúčam tretiu možnosť.

 

Ak chcete posunúť svoju stránku, blog alebo e-shop vo vyhľadávaní na Google.sk na určité kľúčové slová alebo slovné spojenia vyššie a za celkom krátky čas, tak jednoznačne zvoľte ako prvú možnosť natočenie videa, nahrajte ho na YouTube a vložte do svojej stránky, blogu alebo e-shopu. Vyhľadávač Google.sk miluje videá na YouTube, indexuje ich rýchlo a uprednostňuje ich pred ostatným obsahom. Samozrejme ani to nie je až také jednoduché, treba mať nejakú kameru, vedieť natočiť, zostrihať video, nahrať ho na YouTube kanál, dať mu vhodný názov, popis a tiež zvoliť vhodné klúčové slová, na ktoré máte šancu dostať váš odkaz na prvú stránku vyhľadávania na Google.sk.

 

V prípade, že by ste si s tým nevedeli dať rady, tak si pozrite video nižšie, v ktorom vám túto službu ponúkame.

Tu je zopár príkladov z reality, ako som dostal pomocou natočených videí vložených na YouTube kanál a následne vložením videa do stránky, blogu, na prvú, druhú stránku Google.sk vo vyhľadávaní na konkrétne klúčové slovo alebo slovné spojenie.

 

Príklad č.1: Video pre internetový obchod zlatestriebro.sk, ktorý predáva investičné zlato, striebro, platinu a brilianty

 

Natočil, zostrihal a nahral som video s názvom "Investičné zlato a striebro len vo fyzickej podobe a domov. Nekupujte papier!". Napísal som článok, ktorý som publikoval na blogu InvestičnýBlog.sk následne som vložil video na úvodnú stránku zlatestriebro.sk.

 

Výsledok: po 2 a pol mesiaci je, že keď vo vyhľadávači Google.sk napíšete slovné spojenie investičné zlato, tak odkaz na internetový obchod zlatestriebro.sk sa nachádza na prvej stránke vo vyhľadávaní na Webe a video sa nachádza tiež na prvej stránke vo vyhľadávaní v sekcii Video.

Ak napíšete slovné spojenie investičné striebro, tak odkaz na video sa nachádza tiež na prvej stránke vo vyhľadávaní v sekcii Video.

 

Vo vyhľadávaní na YouTube sa dané video nachádza v prvej trojke ponúknutých videí na obe slovné spojenia.

 

Príklad č.2: Video pre Informačno technologický portál pda.sk

 

Natočil, zostrihal a nahral som video s názvom "Žiadny zákazník je lepší ako zákazník bez viazanosti - Slovak Telekom". Napísal som článok, ktorý som publikoval na portále pda.sk do ktorého som vložil video.

 

Výsledok: po 2 mesiacoch je, že keď vo vyhľadávači Google.sk napíšete slovné spojenie Slovak Telekom, tak odkaz na článok sa síce nachádza zatiaľ len na 4 stránke vo vyhľadávaní na Webe ale video sa nachádza na prvej stránke vo vyhľadávaní v sekcii Video.

 

Vo vyhľadávaní na YouTube sa dané video nachádza v prvej trojke ponúknutých videí.

 

Príklad č.3: Video slúžiace zatiaľ ako prezentácia činnosti čistenia parou

 

Natočil, zostrihal a nahral som video s názvom "Ručná mobilná autoumyváreň - čistenie parou". Toto video je zatiaľ len na YouTube kanále mandra.sk, nakoľko daný človek pre ktorého sa video robilo nemá zatiaľ svoju stránku, len Fan Page na Facebooku.

 

Výsledok: po 2 týždňoch je, že keď vo vyhľadávači Google.sk napíšete slovné spojenie čistenie parou alebo ručná autoumyváreň, tak odkaz na video sa nachádza na prvej stránke vo vyhľadávaní v sekcii Video a na klúčové slovo autoumyváreň na druhej stránke.

 

Vo vyhľadávaní na YouTube sa dané video nachádza medzi prvými desiatimi ponúknutými videami.

 

Videá nie sú natočené a spracované úplne profesionálne, ale majú svoju vypovedaciu hodnotu a hlavne plnia svoj účel.

Investičné zlato, striebro, platina a brilianty

Investičné zlato, striebro, platina a brilianty

Ak som vás týmto článkom inšpiroval a rozhodnete sa natáčať videá, alebo si ich necháte natočiť, tak nezabudnite na intro a outro, ktoré vám pomôže zviditeľniť a budovať vašu značku. Príklady toho ako môže vyzerať vaše intro a outo nájdete vo videu nižšie.

Samozrejme, že tento článok je napísaný účelovo a odkazy (linky), ktoré sú v tomto článku pomôžu opäť články a videá  posunúť vo vyhľadávaní na Google.sk o kúsok vyššie, nakoľko portál iamcool.sk je na Google.sk veľmi dobre zaindexovaný a článok s takýmito linkami má pre Google.sk vysokú hodnotu ;o).

 

Preto doporučujem písať články na iamcool.sk a vkladať doň linky na vami zvolené klúčové slová a slovné spojenia, ktoré budú linkovať na váš obsah na vašich stránkach blogu alebo e-shope. Portál iamcool.sk túto možnosť ponúka všetkým registrovaným užívateľom. Takže stačí sa len zaregistrovať, vyplniť si profil a napísať svoj prvý článok. Staň sa autorom na iamcool.sk a odovzdaj svoje rady, skúsenosti ostatným a popri tom pomôž sebe sa zviditeľniť, získaj tak návštevnosť na svoje weby, blog alebo e-shop a tiež hodnotné linky, ktoré ťa posunú vo vyhľadávaní vyššie. Nezabudnite, že články by mali mať v prvom rade vypovedaciu hodnotu pre čitateľa a nemali by to byť len komerčné reklamné články. Takéto články sú na portáli iamcool.sk spoplatnené, viď. cenník v sekcii Reklama a PR články.

 

Ak sa vám článok páčil, tak mu hoďte palec hore a ak sa chcete podeliť o svoje skúsenosti na túto tému, tak napíšte svoj komentár pod článok. Ďakujem.

2
Super článok
2
1
1
Nič moc
O autorovi
Peter Rakvica Peter Rakvica
Mojou obchodnou filozofiou je vyhľadávanie investičných príležitostí v prostredí neustálych zmien na trhu a následne informovanie a sprostredkovanie týchto príležitostí prostredníctvom blogu InvestičnýBlog.sk.

Mám viac ako 13 ročné skúsenosti v poisťovníctve a bankovníctve. Od roku 2005 sa aktívne venujem obchodovaniu na FOREXe a od roku 2010 predajom a kúpou fyzických drahých kovov.

Prostredníctvom svojich spoločností prevádzkujem informačno-technologický portál pda.sk, internetový obchod eshop.pda.sk s príslušenstvom pre zariadenia s iOS, androidom, windows mobilom, internetový obchod s drahými kovmi a briliantmi zlatestriebro.sk a internetový obchod susenemaso.sk s výdatnými a zdravými pochúťkami.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Blížiace sa kurzy
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť