- 09.06.2014
- 1
- 6115
- 12
- 2
- iamcool.sk
- Blog
- Internet
- Prečo mať Google plus stránky pre svoju firmu? | Miroslava Čechová
Prečo mať Google plus stránky pre svoju firmu?

Myslím, že Facebook pages netreba nikomu zvlášť predstavovať, no Google plus stránky sú pre mnohých ešte stále “zemou neprebádanou”. Pozrime sa im teda na zúbok :)
Google+ za prvého pol roka existencie získal cca 40 miliónov používateľov. Spočiatku boli firemné profily zakázané a tí, ktorí používali svoj súkromný profil pre propagáciu firmy, boli blokovaní. Všetko sa ale zmenilo a spoločnosť Google začala firemné profily podporovať. Pred dvomi rokmi spustila Google plus stránky pre firmy. Okrem stránok firiem je možné si vytvoriť aj stránky napr. pre produkty, značky, umelcov, reštaurácie alebo čokoľvek iné…
Prostredníctvom vašej Google+ stránky môžete vytvoriť lojálnu základňu fanúšikov. Vaši zákazníci môžu ukázať svoju spokojnosť prostredníctvom hodnotení a recenzií, použiť tlačidlo +1 pre podporu vášho obsahu a zdieľať vaše príspevky na celom webe.
Vytvoriť stránku na Google plus je veľmi jednoduché. Najprv si zvolíte typ stránky, na výber máte z týchto možností:
- Miestna firma alebo miesto pre hotely, reštaurácie, miesta, obchody, služby...
- Produkt alebo značka pre oblečenie, autá, elektroniku, finančné služby…
- Spoločnosť, inštitúcia alebo organizácia pre spoločnosti, organizácie, inštitúcie, neziskové organizácie…
- Umenie, zábava alebo šport pre filmy, televízia, hudba, knihy, šport, zábava…
- Iné - použiť, ak vaša stránka nepatrí do inej kategórie.
Potom zvolíte názov, ktorý je možné v budúcnosti upravovať. Následne zadajte url vašej webstránky. V profile stránky môžete upraviť takmer všetky informácie vrátane úvodu, kontaktných údajov a webovej lokality. Po týchto jednoduchých krokoch už môžete komunikovať so svojim fanúšikovským publikom.
Google+ stránky fungujú vo svete Google plus podobným spôsobom ako bežní vlastníci Google+ profilov – môžete pridávať ľudí do kruhov, upravovať svoje profily, zdieľať rôzne veci v Google plus, dávať +1 komentárom a fotografiám a vytvárať Hangouty a pripájať sa k nim. Nie sú však úplne rovnaké.
Samozrejme úspech a dosah Facebookových stránok sa nedá dobehnúť, no existujú výhody, ktoré váš profil na Google plus ponúka:
1. firemný profil na Google+ by mal byť integrovaný priamo do fulltextového vyhľadávania Googlu (tzv. Direct Connect) - Google+ Direct Connect umožňuje rýchlo prejsť na stránku Google+ (a dokonca pridať túto stránku do svojich kruhov), pri použití Google Search. Napríklad, ak ste hľadali na otázku "+ youtube" alebo "+ pepsi," mohli by ste byť okamžite presmerovaní na stránku YouTube Google+, alebo na strane Pepsi Google+, a mať možnosť pridať stránku do svojich kruhov. Spoločnosť Google ešte stále experimentuje s Google+ Direct Connect, preto to nebude fungovať pre každú stránku Google+. Okrem toho niektorí užívatelia ešte nemajú prístup k Direct Connect. Postupom času bude Direct Connect dostupnejší pre široké masy.
2. odkaz na Google+ firemnú stránku sa už zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania (SERP) a vizitka profilu sa zobrazuje vpravo od výsledkov vyhľadávania v osobitnom rámčeku.
3. zákaznícka komunita sa rýchlo rozrastie (aj vďaka sledovaniu prostredníctvom kruhov či možnosti sledovať príspevky stránky aj bez potvrdeného priateľstva).
97 % spotrebiteľov hľadá miestne podniky online. Dajte zákazníkom správne informácie v správnom čase. Stránka na Google plus umožní spojenie so zákazníkmi. Či už sú to navigačné informácie v mapách, otváracie hodiny vo vyhľadávaní alebo telefónne číslo na ktoré môžu kliknúť a priamo volať cez mobilné telefóny.
zdroj: Google+ Firmy
- Zaradené v: Internet Google
- Značky: sociálne siete sociálna sieť online google plus článok online svet google
- 29.03.2015
Sociálne siete vás nezachránia
- 06.08.2014
Hashtagy na sociálnych sieťach
- 29.12.2020
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu