- Internet
- Seriál: Predajný web
- 11.06.2015
- 0
- 3463
- 10
- 1
Búrlivé diskusie o tom, ako by mali vyzerať internetové webstránky sú súčasťou bežného dňa marketérov, programátorov či podnikateľov. Nemusíte byť expert v tvorbe webstránok, aby ste pochopili, čo je hlavným ukazovateľom úspešnosti webu – predsa to, či predáva. Ako by v tomto krátkom teste dopadla vaša stránka?
Nie som programátor ani dizajnér, no prvé webstránky som začal tvoriť cez weblahko, webnode či estranky. Veľmi rýchlo som pochopil, akú dôležitú úlohu zohráva vo svete biznisu obyčajná internetová schránka. Preto vám ukážem dva príklady webov, ktoré prešli vyššie uvedeným testom.
Keďže pracujem v reklamnej agentúre, považujem za potrebné byť viditeľný v online priestore. Náš starý web, ktorý sme mali publikovaný približne rok a pol síce dosahoval vysokú návštevnosť, nevygeneroval nám však viac ako 1 objednávku. Preto sme sa rozhodli pre zmenu. Hodiny sedenia nad webdizajnom a hodiny strávené programovaním. Náš nový agentúrny web www.maviomedia.sk sme spustili v beta verzii pred pár týždňami.
Len čo sme sa s ním pochválili na Twitteri, Facebooku a Linkedine, ľudia ho začali zdieľať a diskutovať o ňom. O dve hodiny na to som navštívil náš firemný mail a čakal ma pohľad, aký sa mi do vtedy nenaskytol – 8 objednávok cez náš kontaktný formulár. Bol som v šoku. Nasledujúci deň prichádzali objednávky opäť a tak sme v priebehu 3 dní získali niekoľko skvelých klientov, pre ktorých už pripravujeme reklamné kampane, redizajny či spravujeme sociálne siete.
Druhý príklad je môj blog www.jaroslavdodok.com, ktorý vďaka dobrej SEO optimalizácii navštevuje mesačne 4 – 5 tisíc ľudí z organického vyhľadávania (Google). Jeho dizajn, štruktúra aj obsah sa vyvíjal. Dnes na ňom ponúkam blogy a moje služby ako individuálne konzultácie pre marketing na sociálnych sieťach či školenia. Cez formulár získavam množstvo záujemcov a vďaka zberaču e-mailových adries v pravej časti webu (na mobilnom zobrazení na konci stránky) mám databázu stoviek mailov, bez akejkoľvek zbytočnej námahy. To sú moji potencionálni klienti.
Čo môžete spraviť z týchto 6-tich bodov ešte dnes, aby váš web začal predávať? Ak potrebujete poradiť, napíšte mi na Facebooku alebo na Twitteri...
Nie ste prihlásený.
Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu