Čo má spoločné predaj cez internet a spôsob ako získať ženu snov?

Blížiace sa kurzy
Začíname blogovať
Individuálne, Košice, Michalovce
Lukáš Mikulaško
Kurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Čo majú spoločné predaj cez internet a spôsob ako získať ženu snov?

 

Pamätáte sa ešte na príbeh o inštalatérovi a tečúcom záchode?

 

Hovorili sme si v ňom o tom, že ak vás vaši klienti nenájdu cez Google, tak sa pravdepodobne rozhodnú pre konkurenciu. Mám pre vás zlú správu...  

 

Webová stránka vám nič nezarobí

 

Na to, aby vám váš web zarábal, nepotrebujete žiadne zázraky. Musíte ale splniť niektoré základné predpoklady. Tak ako dom nebude dlho stáť bez základov, tak ani váš web nebude zarábať, ak nesplníte tieto kritériá. Musíte mať vysoko kvalitný produkt a verných návštevníkov.

 

Prečo práve verných a opakujúcich sa návštevníkov?

 

Je len veľmi malá pravdepodobnosť (štatisticky okolo 2%), že od vás niekto nakúpi hneď pri prvom kontakte (online). S počtom opakujúcich sa návštev na vašej webovej stránke a narastajúcou dôverou medzi vami a vašim potenciálnym klientom táto šanca neustále rastie.

 

Nežmurkajte na baby v tme

 

To, že máte vlastný web so skvelým produktom je síce pekné, ale je vám to užitočné asi ako kabát mŕtvemu. Webová stránka samotná je ako žmurkanie na baby v tme. Vy viete, že to robíte, ale nikto iný nie.

 

Predaj cez internet a randenie majú veľmi veľa spoločného. Prechádzajú podobnými, až rovnakými fázami. Najprv musíte upútať pozornosť, potom vybudovať dôveru (vo vás a vaše “služby”). Až na koniec požiadate o to, o čo vám v skutočnosti ide.

 

Neťahajte ich hneď do postele

 

Veď si to len predstavte. Čo by sa stalo, keby ste došli k žene na diskotéke a rovno sa jej opýtali, že či má záujem sa s vami vyspať? V lepšom prípade by vás odmietla a v tom horšom by ste dostali (poriadnu nakladačku od nej, alebo jej priateľa).

 

Určite to sami veľmi dobre poznáte. Na to, aby ste našli tú “pravú”, musíte pobehať veľa podujatí. Vyskúšať zopár techník. V online svete to funguje úplne rovnako. Musíte využiť viacero techník, aby ste “dotiahli” tú “pravú” návštevnosť na vaše stránky.

 

Môžete použiť optimalizáciu pre vyhľadávače, sociálne siete alebo email marketing. Niektoré z týchto pojmov vám môžu byť úplne cudzie. Ale ak trochu pohľadáte a popýtate sa vašich známych, budú pre vás veľkým pomocníkom.
 

4
Super článok
4
5
5
Nič moc
O autorovi
Lenka Gogoľová Lenka Gogoľová
Som študentkou ekonomickej fakulty.
Ešte donedávna som patrila medzi 80% neaktívnych študentov, ktorí štúdiom doslova žijú. Ja som sa vybrala ťažšou cestou. Idem za svojím cieľom- zarábať a nebyť zamestnaná.
Mojou obľúbenou oblasťou sú sociálne siete, zaujímam sa aj o marketing, osobný rozvoj a motiváciu :)
Som tiež známa svojím veľkým úsmevom :)
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Blížiace sa kurzy
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť