Ako neprísť o 3 milióny potenciálnych zákazníkov?

Ako neprísť o 3 milióny potenciálnych zákazníkov?

 

Predstavte si, že sa vám pokazil záchod. Začala pretekať voda. Nie len tak trošku, ale poriadne. Sú to doslova Niagáry. Keď si predstavíte účet za vodu, tak sa vám pred očami zatmie. Veď sa nedoplatíte. To bude znova mnoho kriku (pre nič).

 

Žena si nebude môcť kúpiť nové topánky a vám neostane na pivo s kamarátmi.

 

Čo s tým?

 

V tom lepšom prípade ste technicky zdatní a dokážete si to opraviť aj sami. Pomoc nájdete na konci svojej ruky. Takto by vám oprava zabrala len pár minút a vy by ste sa mohli odmeniť za skvele vykonanú prácu.

 

V horšom prípade otvoríte noviny, alebo sa opýtate kamarátov a známych. Pohľadáte kontakt na niekoho, kto to vie opraviť.

 

Toto však trvá nejaký čas. A ten nemáte. Čas sú peniaze, vaše peniaze. Voda neustále tečie a vaša faktúra rapídne rýchlo narastá. Doslova svoje peniaze splachujete v záchode. Neostáva vám nič iné, ako použiť riešenie, ktoré by urobil každý…

 

Vyhľadajte odborníka

 

Veľká väčšina mladých v takomto prípade sadne za počítač, otvorí si Google a do vyhľadávača napíše niečo ako “vodár Nitra”. Vyskočí na nich zoznam všetkých vodárov, ktorí sú aktívni na internete a pracujú v Nitre.

 

Málokto má toľko času, aby sa medzi nimi prehrabával. Pravdepodobnosť, že si vyberie toho, ktorý je na prvej stránke, sa veľmi rýchlo blíži istote. Samozrejme, ak tí vodári nie sú prehnane drahí.

 

V dnešnej dobe ak podnikáte a nemáte vlastný web a sociálne siete, tak sa oberáte o obrovské množstvo príležitostí. 3 milióny potenciálnych zákazníkov? Koľko je to vo vašom prípade peňazí?

 

Prečo byť na internete?

 

Možno si hovoríte:

 

“Ale ja som len obyčajný stolár/mechanik/opravár/ (kľudne si doplňte tú vašu profesiu alebo povolanie), ja to nepotrebujem a ani neviem robiť”

 

To je možno pravda, ale skúste si urobiť malý test. Sadnite si za počítač a dajte si do Googlu názov vašej profesie a vášho mesta. Je tam vaša konkurencia. A ste tam vy?

7
Super článok
7
0
0
Nič moc
O autorovi
Lenka Gogoľová Lenka Gogoľová
Som študentkou ekonomickej fakulty.
Ešte donedávna som patrila medzi 80% neaktívnych študentov, ktorí štúdiom doslova žijú. Ja som sa vybrala ťažšou cestou. Idem za svojím cieľom- zarábať a nebyť zamestnaná.
Mojou obľúbenou oblasťou sú sociálne siete, zaujímam sa aj o marketing, osobný rozvoj a motiváciu :)
Som tiež známa svojím veľkým úsmevom :)
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Blížiace sa kurzy
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť