Prihlásiť sa na kurz

Ako na úspešnú Google AdWords kampaň

Termíny mi nevyhovujú

Zadajte svoj email a my vás budeme informovať o nových termínoch hneď, ako ich lektor zverejní.

O lektorovi
Martina Vyskočová Martina Vyskočová
Majiteľka MVAkadémia - manažérska vzdelávacia akadémia. Organizujeme teambuildingy a praktické školenia na mieru v oblastiach IT, marketing, HR, operations a soft skills.

Cieľom kurzu je účastníkov na praktických ukážkach naučiť definovať, vytvoriť, úspešne zostaviť, ale aj vyhodnotiť Google AdWords reklamnú kampaň na ich produkty/služby/značku.

Jeden z najznámejších marketingových nástrojov a prvý PPC reklamný systém. Ako si správne nastaviť kampaň, automatizovať ju a nakoniec vyhodnotiť? Ušetrite si čas, nervy a peniaze a príďte sa naučiť!

Čo je Google AdWords?

 

Google AdWords je jeden z najpopulárnejších globálnych nástrojov na tvorbu a správu PPC kampaní. Je to reklamný systém, v ktorom klient neplatí nič za samotné zobrazovanie reklamy, ale až za následné prekliky užívateľov (potenciálnych klientov). Ďalšou výhodou je dobré cielenie reklamy - kampaň sa zobrazuje na stránkach s tématickou príbuznosťou s kľúčovými slovami.


Čo sa na kurze naučíte?

 

  • Úvod do PPC a Google Adwords reklamy, nastavenie a orientácia v účte
  • Ako vymyslieť kampaň - rozpočet, cielenie na lokalitu, skupinu či jazyk
  • Rôzne ukazovatele a pojmy (CPM, CTR, CPC a pod.)
  • Práca s kľúčovými slovami v kampani a práca s Google Keyword Tool
  • Aký typ reklamy si vybrať (text, obrázok, baner)
  • Optimalizácia Google Adwords a best practices
  • Sledovanie konverzií a vyhodnotenie reklamných kampaní
  • A/B testing reklamných kampaní alebo čo funguje najlepšie?
  • Možnosti mobilnej reklamy
  • Reklama na YouTube
  • Ako sa vyhnúť umiesneniu reklamy na nevhodných weboch
  • Automatizácia a externé nástroje
  • Ukážky najlepších a najhorších reklám
  • Užitočné tipy a triky od skúsenej školiteľky

Pre koho je kurz: 

 

Marketingoví špecialisti, PR manažéri, marketingoví manažéri, majitelia eshopov, drobní podnikatelia, študenti, ale aj všetci, ktorí chcú vedieť pripraviť úspešnú Google AdWords kampaň

 

Vaša investícia do vzdelávania obsahuje 8 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály.

"Páčili sa mi reálne ukážky, konkrétne prípady a riešenia."

- Mgr. Anna Snopková, ControlSystem, s.r.o.

"Obsahovo výborné školenie, pokrývalo všetko, čo ma zaujíma o AdWords." 
- Mgr. Barbora Kubošková, KVANT spol. s r.o.

"Páčilo sa mi, že som sa dozvedela množstvo nových vecí, o ktorých som ako laik netušila. Taktiež obrovským prínosom boli tipy zo skúseností. Vďaka!

- Petra Divékyová, dotcom.sk s. r. o. 

"Páčili sa mi praktické ukážky, rady a tipy. Veľmi dobrá organizácia od A po Z. Zúčastnila som sa viacerých školení a môžem prehlásiť, že toto sa mi páčilo zo všetkých najviac!" 
- Linda Husarovičová, Millennium, spol. s r. o.

Školiteľka Katarína Molnárová

Odborný garant: Ing. Katarína Molnárová

 

Katarína Molnárová je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave, má 8 ročnú prax v online marketingu. Je majiteľkou marketingovej agentúry ONLINE TORO pod ktorou zabezpečuje komplexné online marketingové riešenia pre firmy so zameraním na SEO a Linkbuilding. V roku 2010 bola agentúra mesačníkom Stratégie zaradená do ročenky TOP Direct marketingových agentúr na Slovensku a od roku 2011 patrí medzi TOP agentúry podľa ročenky TOP TREND v reklame a médiách a zároveň je oficiálnym Google partnerom (všetci zamestnanci sú certifikovaní na Google AdWords). V roku 2011 vyhrala súťaž pre ženy podnikateľky a získala titul „E-Žena roka“.

 

Okrem školení pre MVAkadémia sa aktívne zúčastňuje na rôznych vzdelávacích aktivitách či už v súkromnej sfére (prednášajúca: seminár Hospodárskych novín Internet od A po Z, Internet je sexy, MMMMX), alebo vo verejnej sfére (ONLINE KLUB na Ekonomickej Univerzite v Bratislave).

1
Super článok
1
2
2
Nič moc
O lektorovi
Martina Vyskočová Martina Vyskočová
Majiteľka MVAkadémia - manažérska vzdelávacia akadémia. Organizujeme teambuildingy a praktické školenia na mieru v oblastiach IT, marketing, HR, operations a soft skills.
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Najnovšie články
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť