Vaša profilová fotografia ako logo vašej osobnej značky

Blížiace sa kurzy
LinkedIn pre profesionálov
21.09.16, Bratislava
Martina Vyskočová
Začíname blogovať
Individuálne, Košice, Michalovce
Lukáš Mikulaško
Kurz: "Vedenie a riadenie ľudí - leadership a manažérske zručnosti"
Individuálne, Bratislava
Dr. marek Horňanský, mba.

Prečo je profilová fotografia taká dôležitá pri budovaní osobnej značky online a ako si vybrať profilovú fotografiu, ktorá bude najlepšie plniť svoj účel? 

 

Zásady úspešnej profilovej fotografie

 

Rovnako ako naše tváre slúžia na to, aby sme sa medzi sebou dokázali ľahšie odlíšiť, aj vaša profilová fotografia je jedným z prvkov, ktorý slúži na lepšiu identifikáciu. V tom lepšom prípade sa vaša profilová fotografia môže stať vašim logom a súčasťou vašej osobnej online značky. 

 

Niekoľko zásad úspešnej profilovej fotografie pri budovaní osobnej značky online

 

  • Na profilovej fotografii by mala byť iba vaša reálna osoba.
  • Na úspešnej profilovej fotografii by mala byť váš osobný portrét.
  • Jedna profilová fotografia použitá na všetkých sociálnych sietiach, blogu, online profiloch...
  • Rovnakú profilovú fotografiu používajte aj pri komentovaní príspevkoch na cudzích blogoch. (Správne si vyplňte Gravatar profil.)
  • Vyhnite sa častej zmene profilovej fotografii. 

 

Nemáte profilovú fotografiu? 

 

Ľudia bez profilovej fotografie sú ľudia bez identity. Zvyčajne by ste sa o nich nedozvedeli veľa ani z ich rozprávania, životopisu alebo online profilu. Takýto ľudia sa zvyčajne nedokážu predať nie len v online svete alebo ani v bežnom živote.

 

Ako vyzerajú reálne úspešné profilové fotografie na Facebooku?

 

Je lepšie 1x vidieť ako 100x počuť. Aj preto je profilová fotografia taká dôležitá. Poďme sa ale pozrieť, aké profilové fotografie používajú úspešné osobné značky na Slovensku na sociálnej sieti Facebook. Hľadajme spoločné znaky!

 

 

Buďte kreatívni

 

Naozaj nemusí vaša profilová fotografia vyzerať ako z učebnice. Vaša profilová fotografia by sa ale mala spájať s vašou osobnou značkou.

 

Príklad: Ak predávate knihy, vašej osobnej značke neublíži, ak na profilovej fotografii budete čítať knihu.

 

Viac na túto tému sa dočítate v mojom pripravovanom ebooku o budovaní osobnej značky online.

31
Super článok
31
2
2
Nič moc
O autorovi
Lukáš Mikulaško Lukáš Mikulaško
Som online podnikateľ a marketér.

Momentálne rozbieham digitálnu agentúru ContentPress

Zaujímam sa o osobný rast, sociálne siete a online marketing.

Napísal som e-book o budovaní osobnej značky "Značka si TY!
Komentáre

Nie ste prihlásený.

Ak chcete pridať komentár, vpíšte svoje prihlasovacie údaje. Systém Vás automaticky prihlási. Ak nemáte konto na iamcool.sk, urobte si krátku registráciu

Blížiace sa kurzy
Najnovšie komentáre
Najčítanejšie články
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť